Θεραπεία Tecar - Giannopoulos Physiotherapy Center
page-template-default,page,page-id-16227,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-13.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Θεραπεία Tecar

Χωρητική και Αντιστατική Διαθερμία

• αντιμετώπιση του πόνου
  • μείωση της φλεγμονής
  • διέγερση επανορθωτικών διαδικασιών των ιστών

Η αλλοίωση των φυσιολογικών διαδικασιών, που είναι αποτέλεσμα μιας κάκωσης ή παθολογίας του μυοσκελετικού συστήματος, αντιμετωπίζεται εκ των έσω με μια πηγή ενέργειας που διεγείρει τη φυσική διαδικασία αναγέννησης και επούλωσης των ιστών που έχουν υποστεί βλάβη. Η βιολογική διέγερση που προκαλείται από τη χωρητική και αντιστατική μεταφορά ενέργειας προκαλεί μέσω της ενδογενούς οδού την αντίδραση των ιστών που έχουν υποστεί βλάβη και τη διέγερση των διαδικασιών επανόρθωσης.

Η Θεραπεία Tecar είναι κατάλληλη για τις παρακάτω περιπτώσεις:

Οξείς και χρόνιους τραυματισμούς

Πελματιαία απονευρωσίτιδα

Μυϊκές Θλάσεις

Τενοντοπάθεια

Οσφυαλγία

Οστεοαρθρίτιδα

Αυχεναλγία

Διαστρέμματα

Άμεσο αποτέλεσμα

Άμεση αναλγησία και εμφανή αποτελέσματα από τα πρώτα λεπτά της θεραπείας

Μείωση του χρόνου

Ο χρόνος αποκατάστασης μειώνεται, επιτρέποντας την γρήγορη επιστροφή στις καθημερινές δραστηριότητες και την άθληση.

Απόλυτα ασφαλής

Στόχος μας η ασφαλής και σωστή αποκατάσταση

Ανώδυνη Μέθοδος

Μείωση της φλεγμονής χωρίς να νιώσετε καθόλου πόνο